מסעדה במגדל אייפל – האם כדאי? מהן האפשרויות? וכמה זה עולה?

האם אי פעם חלמתם לאכול ארוחה רומנטית על רקע נוף פנורמי של פריז? מגדל אייפל הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר בעולם, והוא מציע תצפית מדהימה על העיר. ארוחה באחת מהמסעדות שלו היא הזדמנות ייחודית ליהנות מהנוף היפהפה הזה תוך כדי אכילת אוכל גורמה.

ישנן כמה מסעדות במגדל אייפל ובין אם אתם מחפשים חוויה רומנטית מיוחדת או סתם ארוחה טעימה עם נוף מדהים, ארוחה במגדל אייפל היא חוויה שתרצו לזכור. הנה כל הפרטים על 4 המסעדות שתוכלו למצוא במגדל אייפל:

מסעדת Jules Verne

מסעדת Jules Verne ממוקמת בקומה השנייה של המגדל, בגובה 125 מטרים מעל הקרקע. המסעדה מציעה נופים מרהיבים של פריז דרך 12 חלונות זכוכית ענקיים. היא נחשבת למסעדת הדגל של מגדל אייפל.

התפריט של Jules Verne כולל מנות צרפתיות קלאסיות כגון ברד בעשבי תיבול, שרי תומאט עם טרטופו, ופילה בקר אנגוס עם רוטב ברונואז. המחירים במסעדה גבוהים במיוחד, עם 3 מנות ל-210 יורו לארוחה. עם זאת, המסעדה זכתה להכרה כאחת הטובות בפריז ואף באירופה כולה.

במשך השנים זכתה Jules Verne לשבחי מבקרי המסעדות המובילים. עיתון הלה מונד הצרפתי העניק לה 3 כוכבי מישלן, ומדריך מישלן האדום העניק לה כתר ברזל המשולשט. הביקורות משבחים את הנופים המדהימים, השירות הלבבי והנימוסי והאוכל הטעים.

מסעדת 58 Tour Eiffel

מסעדת 58 Tour Eiffel שוכנת בקומה הראשונה של מגדל אייפל, 57 מטר מעל הקרקע. היא מציעה נופים פנורמיים של פריז וגם גישה נוחה להולכי רגל.

תפריט המסעדה כולל מבחר של מנות בינלאומיות וצרפתיות, כמו רביולי פטריות, ברד עם רוטב עגבניות ובזיליקום או פילה סלמון צרוב. מחירי המנות נעים מ-25 ל-45 יורו, זולים יחסית ל-Jules Verne.

המסעדה זכתה לשבחים על האווירה המרגיעה, השילוב של תפריט ונוף והשירות הידידותי. מבקרי Travel + Leisure Magazine שיבחו את המנות הטריות והטעימות. TripAdvisor העניק לה 4.5 כוכבים מתוך 5, כש86% מהביקורות הן מצוינות.

בנוסף לארוחת ערב, 58 Tour Eiffel מפעילה גם בר קוקטיילים עם מגוון קוקטיילים ויין שניתן ליהנות מהם עם הנוף המרהיב של העיר.

מסעדת Le 58

מסעדת Le 58 ממוקמת בקומה השנייה של המגדל, באותו הגובה כמו מסעדת Jules Verne המפורסמת. המסעדה משקיפה על נופי פריז דרך חלונות ענקיים.

Le 58 מתמחה במטבח צרפתי ביתי ומסורתי. התפריט כולל מגוון רחב של מרקים, סלטים, מנות דגים ובשרים. לדוגמה, קרפצ'ו פריזאי, אנטרקוט עם רוטב ברונואז ותפוחי אדמה או מוס שוקולד לקינוח. מחיר התפריט המלא כ-50 יורו.

האווירה במסעדה נעימה ואינטימית, עם תאורה עדינה ומוזיקת ג'אז ברקע. השירות יעיל אך לא פורמלי מדי. מבקרי המסעדות משבחים את איכות המזון, הטריות והטעם האותנטי. Le Figaro העניק 3 כוכבים, ו- TripAdvisor 4 כוכבים מתוך 5.

מסעדת Altitude 95

Altitude 95 היא המסעדה הגבוהה ביותר במגדל אייפל, בגובה 276 מטר מעל פני הים. היא מציעה את הנופים הפנורמיים הכי מרהיבים של פריז הנשקפים דרך חלונות גדולים מכל עבר.

המטבח מתמחה במנות צרפתיות גורמה בהשראת העונות. לדוגמה, כבד אווז עם תפוזים, פילה דניס ברוטב שום או עוגת שוקולד חם עם גלידת וניל. מחיר התפריט המלא הוא 120 יורו לאדם.

Altitude 95 זכתה להכרה כאחת המסעדות הטובות ביותר בפריז בקטגוריית "נוף" של מדריך מישלן האדום ודורגה במקום הראשון על ידי The Daily Meal כמסעדה עם הנוף הטוב ביותר בעולם. מבקרים משבחים את האוכל, הנוף והשירות המעולה.

טיפים חשובים שכדאי לדעת לפני שאתם מגיעים לאכול באחת המסעדות של מגדל אייפל:

  • הזמן שולחן מראש – המקומות מאוד מבוקשים, לכן כדאי להזמין שולחן כמה שבועות או חודשים מראש, במיוחד בסופי שבוע וחגים.
  • לבש בגדים פורמליים יחסית – מכנסיים ארוכים וחולצה לגברים ושמלה או חצאית לנשים הם קוד הלבוש המקובל.
  • שקול להגיע לשעות הזריחה או השקיעה – התצפיות מהמסעדות מושלמות לרגעים הקסומים הללו.
  • הגע עם מצלמה – תרצה להנציח את הנופים המדהימים והאוכל המפנק.
  • תכנן זמן נוסף לביקור במגדל – אחרי או לפני הסעודה כדאי לטייל במגדל ובאתרים שמסביבו.
  • בדוק את תנאי מזג האוויר – ימים בהירים מבטיחים את הנופים הכי יפים לעיר.
  • צפה מראש בתפריטים ומחירים – כדי להתכונן לחוויה הקולינרית הצפויה ולתכנן תקציב.