כרטיסים לדיסנילנד פריז – כל מה שחייבים לדעת לפני שקונים!

כרטיסים לדיסנילנד פריז נחשבים לכרטיסים יקרים יחסית ולכן, כדאי לדעת היטב ולהכיר את כל סוגי הכרטיסים והאופציות השונות לפני שאתם רוכשים את הכרטיסים. הכנו לכם מדריך מסודר שיעזור לכם לצלוח את רכישת הכרטיסים בשלום וגם כמה טיפים להשיג כרטיסים מוזלים לדיסנילנד פריז. בואו נצא לדרך.

כרטיסים לדיסנילנד פריז

דיסנילנד פריז כולל שני פארקים: הפארק העיקרי, דיסנילנד פארק, והפארק הקטן יותר, וולט דיסני סטודיו פארק. ניתן לקנות כרטיסים לאחד מהפארקים או לשניהם, כאשר דיסנילנד פארק הוא הפופולרי יותר.

חשוב לדעת שאי אפשר לקנות כרטיסים בכניסה לפארקים עצמם, אלא יש לרכוש אותם מראש באינטרנט. קיימים שני סוגי כרטיסים: עם תאריך ספציפי או ללא תאריך. אם החלטתם ברגע האחרון לבקר בדיסנילנד פריז, עדיין תוכלו לקנות כרטיסים לאותו היום דרך האתר, אך מומלץ להזמין מראש כי הכרטיסים זולים יותר מאשר ביום הביקור עצמו.

בנוסף, ניתן גם לרכוש חבילות משולבות של כרטיסים עם לינה במלונות בסביבה וכן מנויים שנתיים לפארקים.

איפה כדאי לקנות כרטיסים לדיסנילנד פריז?

הדרך הטובה ביותר לרכישת כרטיסים לדיסנילנד פריז, היא באמצעות אתרי כרטיסים ידועים ופופולריים כמו למשל אתר "Tiqets" בעמוד הבא, שאהוב מאוד על מטיילים רבים מכל העולם ונחשב לאחד מאתרי הכרטיסים לאטרקציות הגדול בעולם. האתר מציע מגוון רחב של אפשרויות לכרטיסים במחירים תחרותיים, כולל כרטיסים לפארק אחד או שניים, כרטיסים משולבים עם הסעות או אטרקציות נוספות, וחבילות עם לינה במלונות בסביבה.

מערכת ההזמנות קלה לשימוש ומאפשרת השוואה נוחה בין המחירים והאופציות השונות והוא גם מספק תמיכה טכנית באמצעות צ'אט שזמין בכל שעות היממה. בנוסף, הכרטיסים שתקנו ישלחו אליכם ישירות לסמארטפון, ללא צורך בהדפסה. האתר מספק גם שירות לקוחות זמין ואמין שיענה על כל שאלה או התלבטות.

מחירי כרטיסים לדיסנילנד פריז

בואו נכיר את סוגי הכרטיסים ואת המחירים שלהם:

כרטיס לפארק אחד (דיסנילנד או וולט דיסני סטודיו) תקף ליום אחד בלבד:

מחירים בתקופת טרום עונה: 56 יורו למבוגרים, 52 יורו לילדים
מחירים רגילים: 62-72 יורו למבוגרים, 57-67 יורו לילדים
מחירים בעונת שיא: 89-99 יורו למבוגרים, 82-91 יורו לילדים
מחירים בחגים מיוחדים: 105 יורו למבוגרים, 97 יורו לילדים

כרטיס לשני הפארקים (דיסנילנד ווולט דיסני סטודיו):

מחירים בתקופת שפל (ליום):

יום אחד: 81 יורו למבוגרים, 77 יורו לילדים
יומיים: 71 יורו למבוגרים, 66 יורו לילדים
3 ימים: 67 יורו למבוגרים, 62 יורו לילדים
4 ימים: 59 יורו למבוגרים, 55 יורו לילדים

מחירים רגילים (ליום):

יום אחד: 97 יורו למבוגרים, 92 יורו לילדים
יומיים: 94 יורו למבוגרים, 86 יורו לילדים
3 ימים: 86 יורו למבוגרים, 79 יורו לילדים
4 ימים: 76 יורו למבוגרים, 70 יורו לילדים

מחירים בעונת שיא (ליום):

יום אחד: 114 יורו למבוגרים, 107 יורו לילדים
יומיים: 103 יורו למבוגרים, 95 יורו לילדים
3 ימים: 95 יורו למבוגרים, 88 יורו לילדים
4 ימים: 84 יורו למבוגרים, 78 יורו לילדים

מחירים בחגים מיוחדים (ליום):

יום אחד: 130 יורו למבוגרים, 122 יורו לילדים
יומיים: 112 יורו למבוגרים, 103 יורו לילדים
3 ימים: 104 יורו למבוגרים, 96 יורו לילדים
4 ימים: 92 יורו למבוגרים, 85 יורו לילדים

מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לעונה ולמספר הימים, כאשר ככל שמספר הימים רב יותר, המחיר ליום יורד. בנוסף, ניתן לראות שיש הנחה משמעותית לילדים לעומת מבוגרים.

כרטיסים לדיסנילנד פריז ללא תאריך

כרטיסים אלו הם למעשה כרטיסים פתוחים, כלומר ניתן להשתמש בהם בכל תאריך שתבחרו. עם זאת, חשוב לציין שכרטיסים ללא תאריך נמכרים רק ליום אחד ולא לימים רצופים, מה שאומר שיהיה לכם פחות זמן ליהנות מהפארק או הפארקים.

מחירי כרטיסים ללא תאריך:

לפארק אחד:

105 יורו למבוגרים
97 יורו לילדים

לשני הפארקים:

130 יורו למבוגרים
122 יורו לילדים

בהשוואה לכרטיסים עם תאריכים, כרטיסים ללא תאריך מאפשרים גמישות רבה יותר בבחירת יום הביקור, אך הם מוגבלים לכניסה חד פעמית בלבד לפארקים ובמחיר של יום שיא או חג מיוחד.

כרטיס ליום אחד עם תאריך והסעה מפריז

אופציית כרטיס זו כוללת הסעה לדיסנילנד פריז, והיא זמינה רק עבור כרטיסים ליום אחד. נקודות היציאה כוללות את תיאטרון שאטלה ואת מגדל אייפל.

מחירים לפארק אחד:

120 יורו למבוגרים
113 יורו לילדים

מחירים לשני הפארקים:

146 יורו למבוגרים
139 יורו לילדים

ניתן לרכוש כרטיס ליום אחד עם תאריך והסעה או ללמוד עוד על האופציה הזו.

שימו לב: אם אתם זקוקים להסעה הלוך ושוב מפריז, ניתן לרכוש כרטיסי הסעה במחיר של 23 יורו לאדם בלבד. בכך תוכלו לחסוך עד 27 יורו על ידי רכישת כרטיס ליום אחד עם תאריך בנפרד בתאריכי מסויימים. כלומר, שילוב של כרטיס כניסה ליום אחד בתקופת טרום עונה יחד עם כרטיס הסעה נפרד עשוי להיות זול משמעותית מאשר רכישת חבילת כרטיס משולב הכוללת את שני המרכיבים. שווה בדיקה!

חבילות לדיסנילנד פריז – כרטיס + מלון

בנוסף לאפשרויות האחרות, ישנם גם מלונות דיסנילנד פריז המאפשרים לכם לשהות בתוך פארקי דיסני וכוללים גישה בלתי מוגבלת לפארק השעשועים. מלונות אלה קרובים הרבה יותר לדיסנילנד פריז מכל מלון אחר באזור, מה שמקל על בילוי זמן רב ככל האפשר בפארקים, ובנוסף, תהיו זכאים לגישה מועדפת לפארקים לפני שעות הפתיחה הרשמיות.

המחירים לחבילות מלון/כרטיס אלה נעים בהתאם לבחירת המלון ורמת הכוכבים (2-4 כוכבים). העלות הממוצעת של חבילה לזוג ללילה אחד/כרטיס ליומיים לשני הפארקים יכולה לעלות מ-400 יורו ועד 850 יורו.

המחירים יהיו גבוהים יותר בתאריכי שיא, אז אם יש לכם לוח זמנים גמיש, נצלו את ההזדמנות ללכת כשהמחירים נמוכים. לינה במלונות בתוך הפארק היא חוויה מהנה במיוחד ומציעה נוחות וגמישות, במיוחד למשפחות עם ילדים. עם זאת, מדובר באופציה יקרה יותר משמעותית בהשוואה לשילוב של מלון זול יותר מחוץ לפארק וכרטיסים נפרדים.

כרטיס עקיפת התורים למתקנים של דיסנילנד פריז (Disney Premier Access)

שירות עקיפת התורים של דיסני (Disney Premier Access) מאפשר לכם לקפוץ לתחילת התור במתקנים נבחרים בדיסנילנד פריז, תמורת תשלום נוסף. השירות זמין לכל מי שמחזיק בכרטיס כניסה לפארק, ללא קשר לסוג הכרטיס.

כדי להשתמש בשירות, יש להוריד את אפליקציית דיסנילנד פריז ולקשר אליה את הכרטיסים שלכם. דרך האפליקציה תוכלו לבחור מראש משבצות זמן למתקנים הרצויים, ובכך לתכנן ביעילות את סדר היום שלכם בפארק ולהימנע מהמתנה ארוכה בתורים.

למרות שמדובר בתוספת תשלום (החל מ-5 יורו לכל מתקן), זה יכול להיות שווה את ההשקעה אם חשוב לכם למקסם את החוויה ולנצל כמה שיותר את הזמן המוגבל והיקר שלכם בפארק, במיוחד אם מדובר ביום עמוס או בעונת שיא.

שימו לב: לא חייבים לשלם על גישה מוקדמת לכל המתקנים – תוכלו לבחור רק את האטרקציות החשובות לכם ביותר ולהשתמש בשירות הזה באופן סלקטיבי, לפי התקציב שלכם.

כרטיס לדיסנילנד פריז באמצעות הכרטיס Go City Paris Explorer Pass

שווה לשקול את רכישת כרטיס התיירות Go City Paris Explorer Pass, שכולל כרטיס ליום אחד לאחד הפארקים בדיסנילנד פריז. מדובר בכרטיסים עם תאריך ספציפי שיש להזמין מראש דרך האפליקציה של הכרטיס, ושווים בין 56 ל-99 יורו, בהתאם למועד שתבחרו.

העלות של ה-Go City Paris Explorer Pass עם 3 אטרקציות לבחירה היא 99 יורו בלבד, כך שכבר בשימוש הראשון שלכם בפארק תחסכו כסף לעומת רכישת כרטיסים בנפרד. בעצם, כל אטרקציה נוספת שתבחרו מהרשימה תהיה בחינם!

הנה כמה מהאפשרויות המעניינות הכלולות בכרטיס:

סיור מודרך במעלית מגדל אייפל (בשווי 42 יורו)
סיור באוטובוס קומותיים ליום שלם (39 יורו)
חוויה מקיפה במוזיאון הלובר (39 יורו)
כניסה ל-PanoraMagique בכפר דיסני (15 יורו)
ביקור במוזיאון השעווה Grevin Paris (25 יורו)
כניסה לפארק אסטריקס (53 יורו)
ביקור באקווריום של פריז (24.50 יורו) ועוד שלל אפשרויות!

בהנחה שתנצלו את הכרטיס עבור שתי האטרקציות היקרות ביותר ברשימה בנוסף לדיסנילנד, תוכלו לחסוך עד 95 יורו לעומת רכישה בנפרד. זוהי דרך נהדרת לא רק לחסוך בעלויות אלא גם לגוון את הטיול שלכם בפריז עם שלל חוויות מהנות.

טיפים למצוא כרטיסים מוזלים לדיסנילנד פריז

אם אתם גמישים, יש עוד כמה אופציות לחסוך בכרטיסים לדיסנילנד פריז. ראשית, תוכלו לבדוק חבילות משולבות שכוללות גם כניסה לפארק וגם אטרקציות נוספות. למשל:

דיסנילנד פריז + שייט על נהר הסיין
דיסנילנד פריז + גן החיות של פריז

למרות שהחבילות הללו יחסכו לכם רק בין 5 ל-10 יורו לעומת רכישה בנפרד, הן עשויות להיות אופציה משתלמת אם מעניין אתכם לשלב את שתי החוויות בטיול שלכם.

דרך נוספת לחסוך היא לתזמן את הביקור שלכם לתאריכי אוף סיזן (Off-Peak), כמו למשל בימי חול בחודשים שקטים יותר. המחירים בתקופות אלו נמוכים בהשוואה לסופי שבוע, חודשי הקיץ או חגים מיוחדים כמו חג המולד וערב השנה החדשה, שבהם מופעלים תעריפי שיא או תעריפים מיוחדים.

בהתאם לסוג הכרטיס, תוכלו להפחית בין 35 ל-40 יורו לכרטיס אם תבחרו להגיע בתאריך שפל. זו לא רק דרך לחסוך כסף, אלא גם ליהנות מפארק פחות צפוף ועמוס.

בקיצור, אם אתם מתכננים נסיעה לדיסנילנד פריז, כדאי לשקול אסטרטגית רכישת כרטיסים שתתאים לתקציב ולהעדפות הטיול שלכם. בין אם תבחרו בכרטיס תיירות משתלם, חבילה משולבת או כרטיס בתאריך שפל – בכל מקרה תוכלו ליהנות מחיסכון ניכר לצד חוויה קסומה ובלתי נשכחת.